Download http://bigtheme.net/joomla Free Templates Joomla! 3
Home / Тваринами / В Московському зоопарку народилися левенята

В Московському зоопарку народилися левенята

У Московському зоопарку поповнення: в родині азіатських левів Макса і Ліни народилися двоє чарівних левенят! Тепер це справжній прайд, а всього пару років назад Макс і Ліна жили в різних куточках Європи і навіть не уявляли, що скоро зустрінуться в Москві.

Малюки народилися 7 місяців тому. Це перші азіатські левенята, що з’явилися на світ на території Московського зоопарку за останні десятиліття. Зараз вони вже зміцніли, перейшли на м’ясо і майже повністю відмовилися від материнського молока. Хлопчика звуть Роксак, що в перекладі з хінді означає «захисник». Дівчинці теж дісталося ім’я зі значенням: її назвали Уміда, що означає «надія». Незважаючи на те, що характер у них різний, левенята дуже дружні: постійно грають один з одним і весело проводять час в компанії своєї мами. Уміда, як всі левиці, більш самостійна і веде себе як старша сестра: весь час порається з братом і оберігає його.

Батько сімейства, лев Макс, прибув до Москви в березні 2013 року з Цюріха. Переїзд був організований брендом морозива MAX компанії Unilever і став великою подією не тільки для самого лева, але і для Московського зоопарку: Макс – представник рідкісного виду азіатських левів, занесеного в Червону книгу, як що знаходиться під загрозою зникнення. В даний час в дикій природі налічується не більше 300 цих тварин, ще 200 живуть в зоопарках. Незабаром після переїзду лев почав сильно мати потребу в компанії. Проте довго нудьгувати на самоті йому не довелося: в березні 2014 до нього приєдналася левиця Ліна, переїхала до Москви з Роттердама. Ця зустріч стала початком красивою історії: тепер Макс, Ліна і двоє левенят – справжня сім’я. Тварини утримуються виключно в комфортних умовах: їм надано просторий вольєр, ретельний догляд та вишукане меню, наприклад, у щоденному раціоні лева Макса близько 10 кг добірного м’яса в день!

Макса і Ліну в Москві зустрічали численні шанувальники – маленькі глядачі мультиплікаційного телесеріалу «Max». Тепер вони можуть особисто познайомитися з відважними героями, яких до цього бачили лише на екранах телевізора та упаковках улюбленого морозива MAX компанії Unilever.

Морозиво MAX створюється за передовими європейськими технологіями і у відповідності зі стандартами Pink Passport: системою нормативів компанії Unilever по відношенню до продуктів для дітей. У эксимо не містяться інгредієнти штучного походження, барвники і ароматизатори, які потенційно можуть завдати шкоди здоров’ю дитини, а енергетична цінність порції морозива не перевищує 110 калорій, що робить морозиво MAX не тільки дуже смачним, але і корисним продуктом.