Download http://bigtheme.net/joomla Free Templates Joomla! 3
Home / Комп'ютери і / Що робити, якщо пропав інтернет?

Що робити, якщо пропав інтернет?

Досить часто пропадає доступ в інтернет . Причини, за якими це відбувається, можуть бути різні – від пошкодження кабелю до збою мережевих налаштувань підключення в операційній системі. Всі вони вимагають ретельного вивчення для вирішення проблеми.

Інструкція
1
Примітка: якщо ви не знаєте як зв’язатися з фірмою, яка надає доступ в інтернет (далі-провайдер), то шансів вирішити проблему значно менше, і відразу можна переходити до кроку 3.

Ситуації, коли інтернет пропав без усякої причини, трапляються нечасто. Для початку переконайтеся що з провайдером у Вас все в порядку, тобто немає заборгованості за інтернет, а так само неполадок і профілактичних робіт зі сторони провайдера. Рекомендується перевірити роботу офіційного сайту провайдера – найчастіше на них можна потрапити навіть при нульовому балансі. Якщо сайт працює, то проблема в оплаті або у провайдера ведуться якісь роботи – поважаючий себе провайдер обов’язково повідомить про це на сайті. Зателефонуйте провайдеру та дізнайтеся всю інформацію про оплату. Досить поширена ситуація, коли користувач впевнений, що кошти на рахунку є, але в підсумку вони там відсутні. Так само попросіть провайдера перевірити видимість вашу видимість.

2
Якщо провайдер вас не бачить – спробуйте включити провід від роутера (якщо він включений) безпосередньо в комп’ютер. Якщо навіть після цього провайдер все одно не бачить ваш MAC-адресу, то швидше за все проблема в проводі ПІСЛЯ роутера або роз’єм RJ-45. В цьому випадку потрібно прозвонка дроти і новий обтиск дроти, рекомендується поговорити з провайдером про цю проблему.
У разі, якщо провайдер бачить ТІЛЬКИ ваш комп’ютер швидше за все проблема в роутері. Спробуйте скинути роутер до заводських налаштувань, для цього скористайтеся керівництвом до експлуатації. Якщо скидання не вирішив проблему – швидше за все, несправний роутер, спробуйте замінити.
Якщо баланс в порядку, провайдер бачить ваш MAC-адресу і ніяких профілактичних робіт з його боку немає – переходимо до наступного кроку.
3
Тепер перевірте наявність локальної мережі. Для цього натисніть Win+R на комп’ютері, введіть слово “ping”, а далі – адреса вашого найближчого за маршрутом пристрою. Найчастіше це роутер: якщо провід з комп’ютера йде до нього, то потрібно написати його адресу. Найпоширеніший – 192.168.0.1 або 192.168.1.1
Якщо пакети не йдуть (тобто не з’являються рядки з інтервалом приблизно в 1 сек) – перевірте, чи включений ваш роутер, перевірте стан кабелю і надійність його підключення до роз’ємів комп’ютера і роутера. Якщо все в порядку, але пакети все одно не йдуть – перезавантажте роутер. Якщо пакети почали успішно доставлятися на пристрій, значить має бути все в порядку, інтернет пропав саме із за цього.
Якщо ні – подивіться на задню панель системного блоку: найчастіше в місці, де вставляється інтернет кабель, є зелена лампочка. Не горить і не моргає – проблема в самій мережевої карти або її драйверах. Спробуйте перевстановити драйвери, а так само перевірте її зовнішній стан – вона запросто могла згоріти.
4
Якщо лампочка горить, але пакети все одно не йдуть, або пакети нормально передаються на пристрій, але немає інтернету – швидше за все проблема в програмних налаштуваннях комп’ютера.
Відкрийте центр управління мережами і загальним доступом, знайдіть ваше активне підключення, після чого зайдіть у властивості, далі – протокол TCP версії 4. При стандартній і найпоширенішою схемою підключення (провайдер – роутер – комп’ютер), роутер найчастіше сам роздає всі потрібні адреси для нормальної роботи допомогою DHCP. Якщо написані якісь налаштування в полях – на всяк випадок запишіть їх, після чого виберіть автоматичні настройки IP, а в полях DNS напишіть 8.8.8.8 і 8.8.4.4. Це сервера компанії Google. Вони надійні і завжди працюють.
5
Якщо ви абсолютно не уявляєте схему роботи антивірусних утиліт, архітектуру організації налаштувань мережі та принципи роботи операційних систем – зверніться до фахівця, тому що подальші дії без належних знань виконувати не рекомендується.

Коли нічого не допомагає і все одно інтернету немає – це може бути наслідком активності вірусів. Для початку можна спробувати відновити налаштування системи. Для цього знадобиться утиліта AVZ, доведеться викачувати її на іншому пристрої, на якому є доступ до інтернету (краще з офіційного сайту z-oleg.com він найчастіше перший в пошуку). Коли на руках буде архів, його досить просто розпакувати, оскільки програма не вимагає установки, і запустити програму avz.exe. Після натисніть на розділ “Файл” в панелі меню, далі – “Відновлення системи”.
Позначте вказані на зображенні пункти, після чого натисніть “Виконати зазначені операції”. Після цього перевірте доступ в інтернет.
Якщо Ви все робили уважно, але все одно нічого не допомагає – рекомендується викликати фахівця, т. к. проблема може бути як в реєстрі операційної системи, так і в прошивці роутера. Принаймні Ви можете сказати майстру все, що вже самі спробували.

Зверніть увагу:
Усі розглянуті методи не застосовуються до підключенням через USB модем і лише частково застосовні до ADSL підключення.
корисні поради
Іноді пропадає інтернет у результаті активності сторонніх програм, фаєрволом або антивірусів. Спробуйте закрити всі можливі програми в тлі, а також призупинити роботу антивіруса. Якщо доступ в інтернет з’явився, то методом виключення потрібно встановити, якою програмою проблема, після чого вжити заходів.

Також спробуйте скористатися іншим браузером.