Download http://bigtheme.net/joomla Free Templates Joomla! 3
Home / Психологія / Баланс між роботою та особистим життям

Баланс між роботою та особистим життям

Дуже часто складно утримати цю грань між роботою і особистим життям. Якщо ви хочете добитися успіху в кар’єрі, як правило, ви витрачаєте всі сили саме туди, трохи забуваючи про особисте життя. Це невірно, також можна заглиблюватися у відносини, абсолютно забуваючи про роботу. Потрібно мати чітку грань, вміти балансувати.

Використовуйте гаджети на благо свого життя, а не витрачайте на них свій час. Наприклад, телефон може виконувати прекрасні функції календаря-нагадування, в якому ви будете відзначати важливі події, щоб потім не забути. Ставте нагадування про що завгодно: про необхідність поспати, відпочити, перекусити, а також про важливі зустрічі, побачення.

Важливо розуміти, що сім’я – це основа, тому, коли у вас є вільні кілька хвилин, приділяйте їх не інтернету, а своєї сім’ї, спілкування з дітьми, родичами.

Короткі перерви мають велике значення. Навколо весь час суєта, постійні справи, люди не зупиняються ні на секунду. Як би ви не хотіли, вам все одно не встигнути за всім відразу. Тому іноді просто дозволяйте собі відпочити, випити чашку гарного чаю або кави. Після довгого дня переговорів або поїздок прийміть розслаблюючу ванну з ефірними маслами. Не забувайте про фізичні вправи.

Дуже важливо мати конкретний розпорядок дня, добре, коли людина чітко знає, що йому робити. Якщо ваш розпорядок дня розписаний по хвилинах, то не забудьте відсунути якісь справи і приділити час собі, знайти час для відпочинку.

Ви повинні знайти спосіб бути гнучким і правильно розставляти пріоритети. Навчіться делегувати. Звільніть себе від непотрібних дрібних завдань, які можна доручити іншим.

Життєво важливо знайти час для надихаючих думок. Залиште в день хоча б 10 хвилин перед сном або зранку на те, щоб подумати про щось хороше, про свої досягнення. Знайдіть час для того, щоб посміятися, поспілкуватися з друзями, з новими людьми. Знайдіть час побайдикувати, пограти в ігри, подивитися хороший фільм.

Ніколи не переносіть особисті справи на роботу, а робітники – в будинок. Вмійте розмежовувати поняття будинок і робота. Все, що у вас сталося поганого на роботі, залишайте на роботі. А приходьте додому тільки з посмішкою і гарним настроєм. Пам’ятайте, досягнення успіху, побудова своєї кар’єри – це чудово, але ні в якому разі не на шкоду особистому життю.

В житті скрізь повинна бути гармонія, якщо ви десь додаєте зусилля, відповідно де-то відразу з’являється пробіл. І незабаром це може негативно позначитися на кар’єрі, так і на особисте життя.