Download http://bigtheme.net/joomla Free Templates Joomla! 3
Home / Культура і суспільство / 7 правил ввічливості при використанні стільникового зв’язку: як не стати «мобільним терористом»

7 правил ввічливості при використанні стільникового зв’язку: як не стати «мобільним терористом»

Мобільний зв’язок увійшла в наше життя досить стрімко: так, що навіть загальноприйняті норми ввічливості стосовно розмов по стільниковому не встигли виробитися «природним шляхом». В результаті деякі люди стають свого роду «мобільними терористами», переводячи оточуючих нескінченними дзвінками і вимагаючи негайної реакції на SMS – або ж змушуючи всіх підряд вислуховувати на повній гучності тривалі розмови з найкращою подругою. Як використовувати телефон, щоб не викликати роздратування оточуючих?

Інструкція
1
Вимикайте звук телефону не тільки в театрі і на концерті, але й в кінотеатрі або музеї, а також місцях богослужіння. В інших громадських місцях поставте гучності на мінімум, щоб кожен раз, коли вам дзвонять, звук не змушував здригатися всіх людей в радіусі 100 метрів.
2
Краще вимикати телефон під час ділових зустрічей. Якщо ви проводите час в компанії, особливо в «тісному колі», а вам дзвонять – будьте гранично лаконічні. Довгий телефонний розмова буде проявом неповаги до вашим співрозмовникам. Можна вибачитися, сказати, що не можете говорити і пообіцяти передзвонити пізніше.
3
Якщо ви самі дзвоните кому-небудь, на початку розмови поцікавтеся, чи зручно вашому співрозмовнику в даний момент розмовляти з вами.
4
Якщо вам дзвонять в той час, коли ви не можете спілкуватися по телефону «скиньте» виклик і надішліть повідомлення з обіцянкою передзвонити пізніше і, при необхідності, зазначенням причини, з якої ви не можеш це зробити.
5
У людних місцях говорите по телефону напівголосно, не примушуючи оточуючих вас сторонніх людей в обов’язковому порядку вислуховувати деталі вашої приватного життя. Намагайтеся не вести розмови в чергах, переповненому автобусі і інших місцях з підвищеною щільністю народу, де ви будете змушені говорити «над вухом» вашого мимовільного сусіда: цим ви вторгаєтеся в його особистий простір.
6
Якщо ви телефонуєте комусь, а абонент не бере трубку або «скидає» виклик – не передзвонюйте 10-15 разів поспіль. Якщо людина не може говорити через 5-10 секунд ситуація навряд чи зміниться. Зазвичай люди потім передзвонюють самі, але можна і написати SMS з проханням зв’язатися, особливо якщо справа термінова.
7
Якщо вам не відповідають на SMS-повідомлення протягом 15-20 хвилин – це не привід ображатися на неуважність або вважати, що вас ігнорують. Може бути, в даний момент людина сидить у зубного, рятує світ або біжить крос. Зрештою, кожен з нас має право бути зайнятим.